Upavistha Koasana by 麥嘜 & 麥兜


 
 
Mc Mug Mc Dull

這日抬頭一看我吊櫃上我最愛的, 驚見麥嘜 & 麥兜, 依?束角式!

Slow:麥嘜、麥兜乜你地一直做緊束角坐式咩?
麥嘜: 呢個係我signature pose,梵文叫Upavistha Koasana。Slow, 你資質有限睇吾出我會體諒你嘅!
Slow: 麥嘜師兄多多包函!嘻嘻,你地天生手腳太短唔係甘易發覺!
麥兜: 吓...?
麥嘜: 我好多時都會坐係度冥想, 到底乜嘢先係生命嘅本質。
Slow:甘係咩呀?。
麥兜:吓.......?
麥嘜: Slow, 呢種境界只能意會不能言傳。不如我教你唱梵音'OMG'......OMG......OMG...O....M.....G.............
Slow: OMG.......OMG......Ozzzzz..Mzzzz...Gzzz..zzzzzzzz
麥兜:Mm.....Mm.....Mm..................
麥嘜: OMG.....OMG.....OMG.....
Slow: Ozzzzzzz.....zzzzzz
麥嘜:兜, 你個發音唔正,係'OMG'
麥兜: Mm....Mm..我唔好意思打斷你地, 我...我想便便
Wahkakakaka

以上小品改編自很久以前的麥嘜四格漫畫故事, 書名巳經唔記得。如果有
麥嘜迷睇完以上短編故事有印象請話俾我知喇!

如果手腳夠長, Upavistha Koasana 係甘嘅:
束角式

留言

  1. 好勁啊...miss :)
    [回覆12/01/2011 16:16:12]i hope so...hehe
    [版主回覆12/01/2011 16:08:06]好快你都得啫^o^
    [回覆12/01/2011 16:04:20]Beverly :)

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio