New color block 好色好磚

自從Biotrek 瑜伽磚無貨後都苦無代替品。因為在我的堂上瑜伽磚不只用作普通的支撐用途, 而是用作'銀' 筋丶整脊之用, 所以尺寸和 硬度我都好有要求。
上網找了好幾個樣品都不大滿意, 這日帶師妹去Easyoga買衫竟然得來全不費功夫, 哈!硬度50的超硬磚, 尺寸一樣重量比用開的更輕一點。更重要的是有靚靚Color簡呀~好色心起



無紅色不歡的師妹鐘意呢個色, 實物物較為偏向棕色我覺得不夠Sharp

紫色夠Sharp丫

 

規格係咁:
Denisty 50

Size: L9" W5.5" H3.2
Color Purple
Contents: EVA Foam Exclusive Layed Tech
Made in Taiwan貴少少都無計

美中不足是我喜歡的紫色只有兩嚿樣板, 買住藍色和黃色先。黃色方形ZEN Block都係第一次見, 買番去教私人班打坐用, 遲啲再硏究下有乜新用法。


藍磚影出來Sharp啲, 實物帶灰



訂左紫色磚由於就快過年要等成個月先有喔, 收貨後等我寫多啲'銀'磚示範先!

留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio