健跑會拉筋講坐

瑜伽班就教得多, 瑜伽senimar 都係第一次搞咋! 主辦單位是宏利健跑空間, 事前大家都很認真的開會,商討如何在短短一小時內讓毫無瑜伽經驗的跑步會會員感受到拉筋的好處。初初我諗佢地糸緩步跑丶健身跑呀social 下果種, 點知佢地係大夥兒年年去跑十幾廿公里的渣打馬拉松丶跑幾日幾夜吾訓的毅行者果種好激呀!!




知道左我馬上改課程, 爲'非一般堅(硬)'的會員準備好武器, 登丶登丶登丶出動'椅子瑜伽' 對付這羣硬漢


同場還有撥筋儀試做, 聽講是國家級的儀器可以鬆筋,養筋.養筋 Like 丫!由於我要教學無時間試, 主辦單位送我coupon改日試做, 哈賺左!




到我喇~


Figure 4 stretch 同大家鬆下大脾同Hip Join, 大家驚見呢位會員家屬拉得吾錯播







Team building 時間, 兩個一組PK下頭先即學的式子


男子組非常拼博





女子組就淡淡定, 佩合得吾錯







今次的最大挑戰是我要歷史性地早起,未訓醒加上有啲痴舌根, 亦都漏左啲動作. 終於順利完成晒,呼~

之後資深會員帶我去參觀下佢地坐大樓的其他運動場地, 發現平台這個䦕揚好地方!乘機又玩下, 下次唔知可吾可以係呢度搞senimar呢? 可能仲好玩播^^












留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio