Open day的收穫

28號到上環studio幫手搞 open-day, 節目有Fitness training, Kids Thai boxing, 太極等當然唔少得我嘅瑜伽,呢日大人細佬都玩得好開心










教班呢日我有個意外收獲, 俾我發現左studio天花板裝左幾set鈎(本身係玩TRX用的裝置), 我呢個好'吊'之人當然吾會side隨手攞條瑜伽繩就上吊去也~


攝影師要幫我影番張相留念, 趁無人我打左個結就琴左上去半天吊," 哈!就咁影咪得囉"~嚇到攝影哥哥一額汗
 Flying Louts Pose


跟住反轉做Flying Pigeon鬆鬆腰骨, 忙左成日舒服曬!





呢兩張相post 係fb都幾多回響,好多人話想試呢款空中瑜伽。於是我決定添置一啲正規的空中瑜伽裝置等大家都可以一齊玩。希望呢個月就可以準備好喇!



留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio