J'amoire 希慎新店一遊




我最常穿的一個Yoga brand 'Ja'moire' 銅鑼灣店搬左去Haysen Place 6/F, 急不及待去睇下。
現在的我星期一至日都著瑜伽衫出門去教班, 所以一早就上網睇左今期新款, 睇還睇到底都叫自己冷靜, 要堅持'試啱左先買'的原則!
新counter就在扶手電梯傍, 全白的店面設計襯托colourful的瑜伽衫好sharp好吸引呀~
仲出左新yoga mat 呀~一樣係colourful令人心情很好



今次鎖定目標係多布啲嘅Tank Top, 事關我想連T-shirt 都吾使著直接著瑜伽衫行出街減輕我每天出門的行妝嘅重量。 以往Ja'moire大多是貼身的設計今期多左啲鬆身cutting for 大肚MaMa。
呢款MaMa II Tank假兩件式著上去舒服裏面係bar top好通爽, 露腰側又有少少性感, 但考慮到我自己練習會經常做倒轉式子外面件假T會向上滑無所以無揀到。不過可以推介佢俾初班或大汗的同學們因為䉀到肚腩和吸汗, 通風同會幾涼爽。





呢款Prana Tank我係網上見到一見鐘情, 背部設計綫條好靚


實物顏色偏向瑩光黃色, 好sharp只可惜我著起較果同modle差太遠了, 整個人變平胸簡直令人心碎(飲泣中) 唉~只好放棄。
它只屬於上圍較有料的人, 認命罷~ 



New Color: 橙色, 未買過一定要試下

布料成份係:88%nylon 12%Lycra, 著開以呢種布料最耐穿而且不易掉色, 比cotton 成份的布料相對keep到好新浄不會起毛粒。但係點解SX都咁大件嘅??撐吾起又放棄。話時話啲size好似發左水

反而最後試的這件Charaka Tank意外的合身好看(代表成間shop巳俾我試均並大約在試身室做左成個鐘瑜伽) 佢有三隻色買了其中Angle blue 和 Sunny yellow兩隻, 成為我現在穿著率最高的一款Top。


襯左條loose pant 可以直接行出街


二件Top, 一件Tee, 1條loose pant 結帳去也  Wakaka....



留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio