三角式, Triangle pose, Utthita Trikonasana





三角式是一個較全面的式子,身體很多部分都得以伸展。


作用:使腋下、腰側肌肉及肋骨盡量伸展,令淋巴暢通;加強臀、腰、脊椎及雙腿之柔軟度;消除下背痛症;修腰側贅肉。
吾好睇我依家做得好輕鬆,擦實開始練呢個式子腰惻痛不特之、腋下扯、大腿內側痛+企唔穩,下背痛開係預左but好少會人會有我嘅感覺係胸口痛到好似被扯開。嗚~總言之成身都痛呀~三秒都hold 唔到。我好唔鍾意練三角式但佢保考試的指定式子,每次教到就項硬上。

當時我係全班裡面係最屎嗰個(一個唔覺意報左導師班),一啲都無冧過會做瑜伽導師。可能係以前嘅工作令我習慣左凡事target oriented,到左練瑜伽都自覺地定好多target 俾自己。點知甘樣既心情練瑜伽係唔work 架!精神唔放鬆會令體僵硬, 後來我慢慢學識左放鬆心情練習,唔好太勉强自己每日練少少,hold 到一秒就一秒反而進步得快。當日mission impossible 嘅三角式原來練練吓會係自己估唔到嘅時侯'得左'




1. 以山式開始




2. 打開雙腿,雙腿距離大約是肩膀闊度的兩倍至兩倍半,呈入字腳, 雙手打開與肩水平。




3.左腳指向左, 後腳45度指向前,雙腳腳踭成一直線。








4. 左手按左腳背。身體左側。右手向左伸展指向頭頂方向。挺胸,盆骨推前。放鬆頸部,頭向上,眼向上望指尖反身向天(呼氣)。




 5.雙腿保持登直,右手肘伸直並貼緊右耳。手肘伸直才可達到暢通腋下淋巴的效果。最易犯的錯誤是身體向前傾,只要集中精神,盡量將盆骨推前,身向上反,便可大大減低前傾幅度。盡量保持三至五組呼吸。



做完左邊要記得做埋右邊呀!

P.S. 以上圖示只作參考並非教學示範, 如有不明白之處可於堂上提出。


相片攝於礸石山Balletopia Studio http://www.balletopia.org/


留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio