尋找瑜伽褲





最近愛上了穿窄腳瑜伽褲, 一來可以教yoga時著, 二來可以當legging平時去街著,使用率高啲就買得無甘肉赤(瑜伽衫都唔平架,褲更加少有折)。依家好多外國瑜伽衫牌子都有網購,但我覺得博唔過佳因之前貪平撞過好多次板買錯衫。點解呢?因為瑜伽衫cutting好似好簡單, 但因為要好貼身著所以一不小心就會將身形弱點暴露出泥e.g. 平胸、肚腩、豪華團現曬形都幾得人驚。亦試過同一牌子買開同一款以為唔使試, 點知同款唔同色用嘅布料唔同著起差成個碼, 好彩有得換。所以試新牌子就必定要試著。
有導師朋友介紹我去easy yoga我先知佢地係銅鑼灣有分店, 終於唔使等yoga conference先試到款喇!教完班落到easy yoga已經八点半, 入到門口見到呢個肩倒立mannequin 公仔, 覺得間鋪好有yoga feel。

 

Display 好colourful I like,! But 仲有半個鐘就關門,有甘多款唔夠時間試呀...


負責人Sandy好細心地問我想揾乜, 之後介左佢自已都著開既一款LA.VEDA collection窄腳褲給我仲幫我襯埋top。
試身室好大間啊~超正!因為我選瑜伽衫有好多嘢要係試身室做:
1.著左Top要做幾個前彎及後彎式子,如果件衫無向上或下滑並呼吸暢順先係啱size。我自己就只可著較直身嘅cutting,如要修飾腹部可選A-line cutting。
2.再試做扭腰式子用全身鏡前後照吓胸前、腋下設計有冇走光、走位就穩陣。
3.Check吓件衫嘅內在美。內襯最好係綿質出汗後不易敏感,有位加pad方便修飾身形。
4.試褲就會做分腿式子測試褲當位是否舒服,布料彈性同縫線有冇脫針。
5.蹲下可試到褲頭設計是否太緊或太低腰。


Easy Yoga如是這努力半個鐘頭後個試身室就俾我搞成甘, 成個show room好似俾我搬左入fitting room。
件件都想帶返屋企因為質地太舒服透氣喇!最後買左Sandy介紹嘅窄腳長褲,簡左棕色襯左件粉黃色top+bertii collection仿皮外套。
攪到佢甘遲收鋪佢仲好用心地為我包裝戰利品 , 太感動

a
想信我會好快再來, 嘻!
P.S 小心摸門釘因為星期一、二無開鋪架! 

留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio