Swan pose天鵝式和一則趣事

話說有一次我教親子瑜伽班,見上堂嘅小朋友肚脹脹, 估計係佢地係學校假期間食得多左個肚仔好多風。我就教佢地天鵝式, 諗住等佢地放下屁肚仔舒服啲。我一路教一路解釋佢地聽呢個式子要Hold 耐啲,可能會放屁屁架!
有男仔好直接, 好快就話'放左臭屁喇!',
其他男仔就
奸笑住跟住話'放左喇,放左喇!'一齊哈哈笑。
點知有一個妹妹嗱住面口有啲想喊咁, 
我就問佢'係咪hold得太耐攰呀?有無邊度痛呀?',
佢話'無丫'跟住細細聲同佢媽媽講'媽媽, 我放吾到屁丫!'
大家當堂靜左二秒....... 跟住一齊曝笑....Wakakaaaa.....

無諗到原來佢擔心呢樣嘢, 佢媽媽直頭笑到流眼水
妹妹仍然一臉疑惑,
我就忍住笑解釋佢聽: '做天鵝式吾一定會即刻放屁, 放吾倒都吾緊要呀!'
妹妹答' 但我想放丫!'吾係好滿意咁

我答' 如果依家放吾倒咁你假裝放住先架!'
'哦, 假裝住先!' 妹妹即時滿意,
成班聽到佢彷然大吾又一齊Wakakaa...
又一次笑到東倒西斜
自此係親子班天鵝式又名'放屁天鵝式' , 一聽倒大家又笑餐死喇!
吾知係咪咁妹妹對呢個式子印象特別深刻, 後來佢媽話有時妹妹覺得肚脹脹就會自己係牀度做天鵝式放屁屁, 哈!

示範:
1. 
首先手指平均打開按在肩膀下, 膝蓋打開約髖骨闊, 曲腳趾釘地, 背脊放鬆


2.直手向前爬, 心口垂直落地, 額頭貼地(呼氣), 然後保持三個呼吸.

3. 下巴喉嚨抬起,下巴喉嚨貼地,心口壓向𥱊. 保持五至十個呼吸


原成後可做埋嬰孩式舒緩番

天鵝式的其他作用還包括: 舒緩肩頸痛丶 減輕背痛丶 矯正駝背丶改善經痛及週期不適 

留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio