攀足式, Forward Bend, Paschimothanasana





社區瑜伽班紅日係放假吾上堂架, 撞啱有啲班連續幾堂都唔使上, 同學仔問'吾記得啲式子又想係屋企練點算?'既然大家甘勤力我都勤力啲upload式子示範上來俾大家參考。

瑜伽式子之中稱'王'嘅係頭倒立, 佢對身體好有益可以改善病症不計其數所以稱'王'。甘計我話攀足式就係式子之中嘅'平民', 點解呢? 頭倒立好處多但難度亦相當高唔係好多人做到,攀足式好處亦唔少,相對就易入手好多喇! 基本上人人都做得來,分別係前彎的幅度多與少。所以我叫佢'平民'式子。
我初學瑜伽時記不起其它式子就每天都做幾分鐘攀足式,慢慢我的腳痛和腰痛都减輕了許多。

1. 預備動作: 身體坐直, 入字腳, 膝頭蹬直。
Forward bend 01
2. 手打開(吸氣)。Forward bend 02
3. 手扣木星手印, 掌心緊貼。Forward bend 03
4. 平背向前壓低(呼氣)。Forward Bend 04
5 上半身放鬆, 保持三至五組呼吸。

Forward Bend 05
示範攀足式常見錯誤
1. 寒背, 曲膝, 身體繃緊。


示範使用瑜伽磚輔助
1. 坐在磚上幫助身體前傾。
 
Forward Bend with brick 01
深層前彎: 於腳掌放另一塊磚, 手拉磚底幫助身體前傾。Forward Bend with brick 02 

盡量壓低, 下腹貼大腿, 額頭貼小腿。
Forward Bend with brick 03剛開始練習時你會發現心口離腳好遠雙脚就經已好扯。 放心,甘係正常!我嘅攀足式都係由90度開始練起,俾啲時間練喇!
Namaste!

P.S. 以上圖示只作參考並非教學示範, 如有不明白之處可於堂上提出。
社區班報名網址:  
http://www.hkyogaassn.com/yoga-class.php

Pictures took at : Balletopia Studio

留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio