我的空中瑜伽十二式 My Twelve Aerial Yoga Posture

 俾幾招大家睇下先喇! 不過你地可以放心,試玩會先同大家warm up 左玩多地下式子,等大家適應倒再挑戰空中式子。以下呢十二式係我常練的空中瑜伽式子
1. 一字馬, 鬆膕䋲肌, 練埋平衡


2. 大字馬, 拉大腿內收肌羣, 開Hip Joint, 通埋淋巴 



3. 直手Dancer Pose, 拉鬆大脾四頭肌 , 當然都練倒平衡


3. Horizontal support 水平支撐, 勁收腹痩腰


5. Pigeon ( with straight elbow) 直手鴿子, 更深層拉大脾四頭肌和後彎鬆脊椎


一般初學者都做得到呢五招, 只差拉的角度有幾深啫。只要吾好太貪心強迫自己一次過要做到完美,反而係慢慢放鬆去享受空中飄浮的伸展感覺, 就自然身丶心丶靈都會有所得著。

這日我上去試位, Studio 負責人也俾我捉去做佢嘅空中瑜伽首次試玩
 。 '一字馬' 佢拉左架喇!吾係貢易睇得出啫, 嘻嘻嘻!


之後佢仲俾我送埋上半空做弓式。 佢自己平衡倒喎! 第一次就做倒真係吾錯, 果然做開運動的人身體較協調和心情控制得很放鬆


其它深層啲嘅式子就有下面呢幾式:

6. Pigeon鴿子式, 抽手上的鴿子式深層鬆膊後彎的幅度更深。倒轉在空中進行深層後彎由於地心吸力會自將脊椎拉長, 椎間盤不會過度受壓, 所以更有較放鬆和改善脊椎弧度。就係咁樣練練下救番我自己失去弧度和彈性的pang骨


7. Dancer pose舞皇式




8. Bow pose弓式





9. Side stretch大字開筋



10. Aerial Head stand ( or should I call it Head Hang? )空中頭倒立脊椎完全無壓力, 並可加上鐘擺便更放鬆弛


11. Bat pose 蝙蝠式, 勁luk大脾去水膧 (>~<);代價是勁痛所以教班就少教, 怕啲同學頂吾順. 



12. Louts twist 蓮花倒立加扭腰


其他式子好處太多不能盡錄, 總知我就係咁樣'吊命' 練功先可以克服倒我的周身痛症。希望介紹俾大家練下, but no pain no gain 架


留言

  1. 好正! 睇見都想玩
    [版主回覆03/24/2013 22:59:43]U're welcome ^^

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio