Big Bang Nauli by Amy

我個名叫愛美. 優
慢呑吞練工果陣係日頭
急急腳⏰去教瑜伽果陣係夜晚
有一樣嘢我比人地叻嘅就係我個肚識郁
但係我同其他人一樣都係怕凍❄嘅
我希望每個人都識碌呢隻'big bang nauli'

我淨係識呢啲咋
你的心境如何
你的筋骨也必如何
哈!


有blog 友問我最長時間的nauli可以hold 幾耐? 襯Christmas 吾洗教班 Okay, 挑戰下30秒先... here u go!

呢個內功係要閉住气練架, 小妹功力嘗淺玩住咁多先喇哈哈
....

By the way, Merry Christmas 
 & Happy New Year

留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio