兒童瑜伽表演@TVB週刊Talent Kids show





上星期日我地個'小兒科' 瑜伽表演係東港城既TVB週刊 Talent Kids 大賽出Show喇!
 
請到Holly姐姐幫我地主持,為我地呢班小學雞生色不少










 
Kids yoga show 分成三個部份。
第一部份團體表演,將我地平時玩嘅瑜伽式子遊戲排成穿連動作。我自己覺得好得意,唔知你地覺得點呢?
 
第二部份小朋友自選式子及創作編排 



 最 鬼異式子: 蛋式



最優美式子:Daner pose by Tiffany


完成part 2喇!玩到唔見左對腳 嘻, 係屈埋左用蓮花腳行落台,吓到台下的觀眾嘩!嘩!声。


Part 3 邀請台下小朋友一齊玩
第一式: 衣架式

第二式攀足式玩人浪 
 

第三式: 單腳火車跳





完成Good Show, 佢地High 到呢




如果你都鍾意呢個小兒科表演就俾個LIKE我地呀





 

留言

這個網誌中的熱門文章

粉嶺瑜伽班_聯和墟

Alive Yoga North Point Wall Rope Trial Sep @Unicorn Aerial Yoga Studio

Aerial Dance Workshop By Amber Wong @July Unicorn Aerial Yoga Studio